Процедура по връщане за възстановяване на сума:
Информираме Ви, че zapatos.bg предлага на клиентите възможността да сменят закупения продукт с различен размер или друг модел по избор на клиента чрез лесна и бърза процедура за замяна като е необподимо да се свържете с нас предварително (такса за смяна 5 лв.).
Въпреки това, ако Вашият избор е да върнете закупения продукт, моля, прочетете внимателно инструкциите по-долу и ги прилагайте точно, като вземете предвид всички аспекти на процедурата за връщане:
Проверка на върнати продукти: Всички върнати продукти се анализират индивидуално, подробно от нашите специалисти, а процесът на проверка се извършва пред камери за наблюдение, за да има максимална прозрачност при анализа на Вашата заявка за връщане.
Така :
За да се възползвате от правата за връщане, Ви препоръчваме да върнете продукта в състоянието, в което сте го получили: в оригиналната опаковка (кутия или чанта), с непокътнати етикети и документите (при наличието на такива), които го придружават, без да нарушавате целостта им. Да опаковате подходящо пакета (в хартия или найлон - отделна опаковка от кутията на продукта,). Не залепвайте етикети върху кутията, тъй като по този начин повреждате оригиналната кутия на продукта, преди да го предадете на куриера. Също така, за да избегнете отхвърлянето на заявката за връщане от нас, се препоръчва да избягвате връщането на вече използвани или повредени по какъвто и да е начин продукти, тъй като в този случай условията за връщане не са изпълнени и това ще доведе до плащане на куриерски такси за връщане за Ваша сметка.
Разходите за доставка на върнатите продукти се поемат от клиента, но не се заплащат в момента на изпращане, а ще бъдат приспаднати от сумата за въстановяване. Изключение са случаите, когато връщането е вследствие на рекламация или грешка от наша страна, изпълнява се по различна процедура и е за наша сметка, след като предварително сте ни информирали и сте получили одобрение на рекламацията. Ако горните условия са изпълнени и приети от Вас, моля, следвайте стъпките по-долу:
1. Попълнете формуляра за връщане на тази страница.
2. Пригответе опаковката, както е описано по-горе.
3. Изпращате пратката от офис на Спиди, като е необходимо предварително да предоставите на служителите данните за доставка обявени както следва:
Данни за доставка:
Boutique MALL SRL - Адрес: гр. РУСЕ ул. ТЕЦ-ИЗТОК No 23, телефон за връзка с нас: : +35924929280 (Пон-Пет: 10:00 - 18:00). - Адресът за връщане е задължителен.
Важно да споменем: Сумата за куриерска услуга на стойност 5 лв. е за сметка на клиента, но не се заплаща предварително в момента на изпращане, а ще бъде приспадната от сумата, която имаме да Ви възстановим. Zapatos не приема получаване на колети, изпратени с наложен платеж, тъй като възстановяването на сумата се извършва само и единствено по банков път.
Възвръщаемост на стойността на продукта: Връщането на покупната цена на продукта ще бъде извършено от Zapatos, според O.U.G. 34/2014 г., чл. 13, ал. 1, 2 и 3, в рамките на 14 календарни дни от датата на получаване на пратката в централния ни склад в Румъния.
Банковият превод ще бъде извършен от сметка на Boutique Mall във Вашата сметка, посочена във формуляра за връщане обявен в настоящата процедура.
Причини, поради които Zapatos отказва да приеме продукти:
Използвани продукти или такива, по които има каквито и да е следи от употреба, износване и повреда. Увреждане на оригиналната опаковка (кутия или чанта), облепването с каквито и да е материали или етикети от страна на клиента или куриер при условия, че пратката не му е предадена в изискания от нас вид.