0

Процедура по връщане

Процедура по връщане

Информираме Ви, че zapatos.bg предлага на клиентите възможността да сменят закупения продукт с различен размер или друг модел по избор на клиента чрез лесна и бърза процедура за замяна (такса за смяна 5 лв.).

Въпреки това, ако Вашият избор е да върнете закупения продукт, моля, прочетете внимателно инструкциите по-долу и ги прилагайте точно, като вземете предвид всички аспекти на процедурата за връщане:

Проверка на върнати продукти:
Всички върнати продукти се анализират индивидуално, подробно от нашите специалисти, а процесът на проверка се извършва пред камери за наблюдение, за да има максимална прозрачност при анализа на Вашата заявка за връщане.

Така :

За да се възползвате от правата за връщане, Ви препоръчваме да върнете продукта в състоянието, в което сте го получили: в оригиналната опаковка (кутия или чанта), с непокътнати етикети и документите (при наличието на такива), които го придружават, без да нарушавате целостта им. Да опаковате подходящо пакета (в хартия или найлон - отделна опаковка от кутията на продукта,). Не залепвайте етикети върху кутията, тъй като по този начин повреждате оригиналната кутия на продукта, преди да го предадете на куриера.
Също така, за да избегнете отхвърлянето на заявката за връщане от нас, се препоръчва да избягвате връщането на вече използвани или повредени по какъвто и да е начин продукти, тъй като в този случай условията за връщане не са изпълнени и това ще доведе до плащане на куриерски такси за връщане за Ваша сметка.

Разходите за доставка на върнатите продукти се поемат изцяло от клиента, а не се приспадат от сумата за възстановяване. Сумата за куриерската услуга зависи изцяло от куриерската фирма, която ще използвате и от населеното място, от което изпращате пратката. Изключение са случаите, когато връщането е вследствие на рекламация или грешка от наша страна
Ако горните условия са изпълнени и приети от Вас, моля, следвайте стъпките по-долу:

1. Попълнете формуляра за връщане на тази страница.

2. Пригответе опаковката, както е описано по-горе.

3. Куриерът - опцията относно куриерската фирма зависи изцяло от клиента. Доставки не се приемат единствено от Български пощи ЕАД.

Можете да посетите офис на куриер или да заявите такъв до адрес (Спиди или ЕКОНТ).
Данни за доставка:
Boutique MALL SRL - Адрес: бул. Ген. Тотлебен 53-55, София, 1606 (Само с куриер), телефон за връзка с нас: : +35924929280 (Пон-Пет: 10:00 - 18:00).
Важно да споменем: Доставката трябва да бъде предварително заплатена от изпращача. Zapatos не приема получаване на колети, изпратени с наложен платеж.

Възвръщаемост на стойността на продукта:
Връщането на покупната цена на продукта ще бъде извършено от Zapatos, според O.U.G. 34/2014 г., чл. 13, ал. 1, 2 и 3, в рамките на 14 календарни дни от датата на получаване на пратката в централния ни склад в Румъния.

Банковият превод ще бъде извършен от сметка на Boutique Mall във Вашата сметка, посочена във формуляра за връщане; възстановяване на сумата по банковата карта, с която е извършено плащането - изключително за поръчки, платени с картата.

Причини, поради които Zapatos отказва да приеме продукти:

Използвани продукти или такива, по които има каквито и да е следи от употреба, износване и повреда.
Увреждане на оригиналната опаковка (кутия или чанта), облепването с каквито и да е материали или етикети от страна на клиента или куриер при условия, че пратката не му е предадена в изискания от на вид.